Wolfsblut Puppy Wild Duck Kaczka z dynią 200g
Opis
Wolfsblut Puppy Wild Duck Kaczka z dynią 200g
Receptura mokrej karmy Puppy Wild Duck łączy koncepcję naturalnej diety wilka z najnowszymi odkryciami naukowymi dotyczącymi prawidłowego żywienia szczeniąt. Wilki polują w Górach Skalistych Ameryki Północnej, w arktycznej tundrze, w górach i lasach Europy oraz na pustyniach i stepach Azji Środkowej. Żywią się mięsem i bogatymi w składniki odżywcze podrobami, ale także warzywami, owocami, jagodami, korzeniami i ziołami. W ich pożywieniu nie ma zbóż.
Mokra karma dla psów Wolfsblut zawiera dużo, najwyższej jakości mięsa w połączeniu ze składnikami superfoods. Produkty są całkowicie bez zbóż i bez kurczaka. Wolfsblut oferuje każdemu psu odpowiednią i oryginalną dietę, a dzięki dużej różnorodności każdy właściciel znajdzie coś dla swojego pupila.
Poszczególne składniki Puppy Wild Duck zostały opracowane we współpracy z lekarzami weterynarii.
Skład: Kaczka 65%, bulion, dynia 2%, bataty, marchew, topinambur, minerały, mieszanka owoców (jeżyny, maliny, czarny bez, czarna porzeczka, borówki, żurawina), siemię lniane, ekstrakt z juki, koper włoski, mieszanka ziół (anyż, kozieradka, mięta pieprzowa, pietruszka, oregano, tymianek, pokrzywa, mniszek lekarski, głóg, żeń-szeń), ekstrakt z małży nowozelandzkich, wodorosty.
Składniki analityczne: Białko surowe 10%, tłuszcz surowy 5,9%, popiół surowy 2,5%, włókno surowe 0,5%, wilgotność 79 %.
Dodatki dietetyczne: witamina A 3.000 IU, witamina D3 200 IU, witamina E (jako octan all-rac-alfa-tokoferylu) 20 mg, witamina B1 10 mg, witamina B2 6 mg, witamina B6 2 mg, witamina B12 75 µg, niacynamid 15 mg, kwas foliowy 0,35 mg, biotyna 300 µg.
Pierwiastki śladowe: Cynk (jako siarczan cynku, monohydrat) 25 mg, mangan (jako siarczan manganu(II), monohydrat) 1,4 mg, miedź (jako siarczan miedzi(II), pentahydrat) 1 mg, jod (jako jodan wapnia, bezwodny) 0,75 mg. Aminokwasy: DL-metionina 500 mg, tauryna 100 mg.
Tabela żywieniowa:
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.